donderdag 24 maart 2011

Donderdag Voicemailgate , Vodafone, en de nacht van Max

Donderdag Voicemailgate, Vodafone en de nacht van Max


Welkom bij Voicemail van Vodafone: U heeft 3 nieuwe berichten en 5 opgeslagen berichten, eerste nieuwe bericht: "Ha Maxime, met Mark, zeg kan jij Jaap even bellen en vragen of de NAVO nog even voet bij stuk houdt, laat Obama het voorlopig nog maar zelf even opknappen, einde bericht.
Tweede nieuwe bericht: Maxime, Jaap hier, net gebeld door Rutte, dat jij me zou bellen, nog niets van je gehoord, of zit je weer in Zwitserland ouwe makker..hahahah, neutraal grondgebied he, maar goed, luister even, ik heb geen enkele feducie in die hele operatie, als jullie nou paar van je Lynx helicopters ter beschikking stellen, kunnen we toch niets mee, dan laat ik Obama wel even weten dat we nog verre van operationeel zijn om de leiding over te nemen."
Derde nieuwe bericht: "Max met Geert. Die hele toestand in Libie hebben we niet opgenomen in het regeerakkoord, wij zijn dan ook tegen, weet je dat vast, informeer jij Mark even".
Max zucht diep en draait zich nog eens om, de telefoon nog aan zijn oor, hij moest zo maar even Jan Peter bellen, die had zich wel raad geweten met alle ellende die ze nu over zich af hadden geroepen. Jan Peter kletste zich overal uit en als het te heet onder de voeten werd dan wisselden ze gewoon van regeringssamenstelling. Dat zie ik Mark nog niet zo een twee drie doen. Eerste opgeslagen bericht: "Max, Hans hier, he ik neem paar daagjes verlof. Ik ga er eens lekker uit met vrouw en kinderen de komende dagen. Misschien niet collegiaal maar ik heb er effe geen zin meer in. En bel jij even de nieuwe burgermeester van Hilversum om te melden dat hij wel een puinhoop heeft achtergelaten bij zijn vorige baan. Interviewtje gelezen? Tabee".
Tweede opgeslagen bericht: "Ha schat, was wel gezellig gisteravond maar wil jij nooit meer als je gedronken hebt na een zware avond in Den Haag gaan Twitteren. Ik heb een programmaatje voor je gevonden waarmee je alle Tweets kunt wissen van de afgelopen nacht "The day After" heet het. Omdat ik toch de code van je account heb, heb ik vast wat tweets van je weggehaald, kan je vrouw het in elk geval niet lezen als ze eerder wakker is straks. Ik heb alleen die ene hele bijzondere Tweet laten staan, die koester ik. Tot snel. Kus."
Max legt de telefoon weg.
De rest van de berichten kan hem gestolen worden.